پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۵:۱۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
الف ۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۰۹:۴۹

وزیر انرژی امریکا: طرفدار نفت تهران هستم

وزیر انرژی آمریکا در حاشیه نشستی که با صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی داشت، علاقه خود را به فوتبال و باشگاه نفت تهران پنهان نکرد. ارنست مونیز وزیر انرژی آمریکا در حاشیه نشست خود با صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی از علاقه خود با فوتبال و بخصوص تیم فوتبال نفت تهران سخن گفت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)