چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۹:۵۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۱۶:۰۳

برگزاری اولین گردهمایی احیای میراث معنوی در گمیشان

به مناسبت گرامیداشت مراسم سنتی و اعتقادی در ماه مبارک رمضان، اولین گردهمایی احیای میراث معنوی، با عنوان سحرنشینی(سلااوتورما) در موزه مردم شناسی شهرستان گمیشان برگزار شد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مدیرکل مراث فرهنگی و گردشگری گلستان گفت: احیای مواریث معنوی وتلاش جهت ثبت این مواریث از برنامه های این اداره کل است و کمیته میراث معنوی در صدد است تا تمام جنبه های میراث معنوی استان را شناسایی و پرونده هریک از آن ها را برای ثبت ملی مهیا نماید. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)