سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۷:۱۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
بهار نیوز ۱۳۹۴/۰۴/۲۳ - ۱۶:۵۵

تبریک پرسپولیسی ها به ظریف/عکس

گروه ورزشی: چند تن از بازیکنان باشگاه پرسپولیس امضای توافق هسته ای ایران با گروه 5+1 را به وزیر خارجه کشورمان تبریک گفتند. محسن بنگر به همراه مهدی طارمی، احمد نورالهی و علی علیپور بازیکنان جوان باشگاه پرسپولیس امضای توافق هسته ای ایران با گروه 5+1 را به وزیر خارجه کشورمان تبریک گفتند. محسن بنگر با انتشار تصویر زیر در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: یهویی با بچه ها: دکتر مچکریم . ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)