سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۹:۱۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
دولت بهار ۱۳۹۴/۰۴/۲۴ - ۱۵:۰۲

دروازه بان لیگ برتری از گاز خنده استفاده کرد

به گزارش دولت بهار به نقل از دیلی میل ووچک چسنی، دروازه بان لهستانی باشگاه آرسنال که چندی پیش به خاطر کشیدن سیگار مورد انتقاد شدید آرسن ونگر قرار گرفت. این روزها نیز با انتشار عکسش در حال استعمال گاز خنده آور باز هم توجه محافل عمومی را به خود اختصاص داده است. گفتنی است استرلیگ و براهینو پیش از چسنی از گاز خنده استفاده کرده بودند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)