سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۸:۳۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
روزنامه جوان آنلاین ۱۳۹۴/۰۴/۲۴ - ۲۱:۵۶

امضای توافقنامه با برخی کشورها پس از لغو تحریم

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: توافقنامه هایی با سایر کشورها آماده شده که بعد از رفع تحریم ها امضا می شود. به گزارش فارس، نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت دیروز در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: قطعاً حجم مبادلات ما بعد از رفع تحریم ها افزایش خواهد یافت. وی افزود: مواد شیمیایی و پتروشیمی ها، مواد کانی مثل فولاد و مس و فلزات گران بها و خودروسازی اولویت ماست. نعمت زاده تصریح کرد: توافقنامه هایی با سایر کشورها آماده شده که بعد از رفع تحریم ها امضا می شود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)