سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۸:۵۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
صدای صنعت ۱۳۹۴/۰۴/۲۵ - ۱۲:۱۳

صادرات نفت بلافاصله پس از لغو تحریم ها 500هزار بشکه افزایش می یابد

صدای صنعت -وزیر نفت گفت: صادرات نفت بلافاصله پس از لغو تحریم ها 500هزار بشکه و پس از 6 ماه یک میلیون افزایش می یابد. بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت در جمع خبرنگاران، با اشاره به افزایش صادرات نفت پس از لغو تحریم ها، گفت: صادرات نفت بلافاصله پس از لغو تحریم ها 500هزار بشکه و پس از 6 ماه یک میلیون بشکه افزایش می یابد و امیدواریم صادرات را به 2.5میلیون بشکه در روز برسانیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)