چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۰:۰۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری مهر ۱۳۹۴/۰۴/۲۵ - ۱۲:۵۷

مشکل سوخت گیری در پمپ بنزین های خراسان شمالی رفع شد

بجنورد- پس از چند ساعت نقص فنی و قطعی بنزین در جایگاه های سوخت خراسان شمالی که منجر به معطلی و انتظار رانندگان و مسافران شده بود، سرانجام با رفع این مشکل، سوخت گیری در جایگاه های استان صورت می گیرد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)