دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۴:۴۴Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
الف ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۳:۳۸

شرکت های آمریکایی نگران محروم شدن از بازار پرسود ایران هستند

درحالی که توافق هسته ای راه ورود شرکت های آمریکایی به بازار ایران را چندان باز نمی کند این شرکت ها تنها باید نظاره گر فعالیت های شرکت های رقیب اروپایی و آسیایی شان در بازار ایران باشند مگر آن که کنگره تحریم ها علیه ایران را کاهش دهد. به گزارش تسنیم به نقل از رویترز، ساعاتی پس از اعلام توافق هسته ای بین ایران و قدرت های جهانی، وکلای مستقر در شهر واشنگتن، با تماس هایی از سوی شرکت های آمریکایی مواجه شدند که می خواستند بدانند این موافقتنامه 159 صفحه ای چه تاثیری بر چشم انداز کسب و کار آنها دارد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)