دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۲:۲۲Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
شفقنا ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۰۸:۴۹

گلوبال ریسرچ: آمریکاناچاربه مذاکره باایران بود

شفقنا_ پایگاه تحلیل " گلوبال ریسرچ " نوشت: هیات آمریکایی در حالی پیگیر مذاکرات هسته ای با ایران بوده و هست که باراک اوباما چاره ای جز گفتگو با ایران نداشته است چرا که استراتژی های خود را در برابر این کشور ( جمهوری اسلامی ) شکست خورده می بیند . این پایگاه تحلیلی افزود: اوباما ، جان کری و دیگر مقامات آمریکایی بارها به شکست استراتژی تحریم ضدتهران اذعان کرده اند . انتهای پیام/ ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)