چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۱:۱۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایمنا ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۲:۲۳

بهره برداری از یال دوم بیمارستان شهرضا تا پایان سال

شهرضا – فرماندار شهرضا با اشاره به ادامه مراحل اجرایی عملیات یال دوم بیمارستان امیرالمؤمنین این شهرستان، گفت: بنا بر دستور وزیر بهداشت و درمان، در صورت تخصیص اعتبار تا پایان امسال یال دوم بیمارستان امیرالمومنین شهرضا تکمیل و به بهره برداری می رسد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)