سایر منابع:
سایر خبرها
فرماندارشهرضا:به مناسبت هفته دولت پروژه های رفاهی، اجتماعی و خدماتی بسیاری باید در شهرضا انجام شود.
رابطه با تحت فشار قراردادن ایران، کارها و پروژه های خوبی در کشور انجام شده و دولت موفقیت و دستاوردهای خوبی داشته است. فرماندار شهرضا با بیان اینکه با وجود محدودیت اعتبار و تخصیص آن کارهای بسیاری در سطح شهرستان انجام شده، گفت: در شهرستان شهرضا هنوز جا برای کارهای بزرگی باقی است و ما کارهای مهمی را در نظر داریم. وی با اشاره به اینکه از حیث انجام پروژه های زیربنایی در ابتدای کار هستیم
آغاز مرمت بازار تاریخی شهرضا
(ع) و افتتاح 4 مدرسه از مهم ترین فعالیت های انجام شده در سال قبل است. گلابی در ادامه با اشاره به پروژه فاضلاب شهرضا گفت: برای جابه جایی تصفیه خانه فاضلاب حدود 170 میلیارد تومان و برای تکمیل 70 درصد باقیمانده از پروژه فاضلاب شهری نیز 130 میلیارد تومان اعتبار نیاز است . وی با اشاره به تعداد پروژه های قابل افتتاح ادارات شهرستان در هفته دولت خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی با 35 پروژه
نیروی بومی اولویت استخدام کارخانه ها در شهرضا باشد
اعتبار و تخصیص آن، کارهای بسیاری در سطح شهرستان انجام شده، افزود: پروژه های رفاهی، اجتماعی و خدماتی بسیاری باید در شهرضا انجام شود. وی با اشاره به اینکه پروژه 6 خطه کردن محور شهرضا به اصفهان 18 کیلومتر از آن انجام شده و با تخصیص اعتبار قرارداد مناقصه آسفالت آن بسته می شود، اظهار داشت: چند پروژه فرهنگی، ورزشی در محلات مختلف شهرضا در آینده نزدیک کلنگ زنی می شود. فرماندار شهرضا
منطقه ویژه اقتصادی در شهرضا یک امتیاز ویژه است
مسؤول باشیم و کار بی منت انجام دهیم. فرماندار شهرضا با اشاره به اینکه شهرضا 55 شهید کارمند دارد، گفت: امسال 87 پروژه با اعتبار 83 میلیارد تومان در شهرضا به بهره برداری می رسد. وی با بیان اینکه اگر بخواهیم خدمات ارائه شده را بر اساس اعتبارات تملک دارایی ارائه کنیم راه به جایی نمی بریم و مسؤولان فراتر از آن عملکرد بیشتری ارائه می کنند، اذعان داشت: ارائه خدمات تنها منحصر به
بهره برداری از پروژه فاضلاب بهداشتی شهرک بسیجیان فومن
روند اجرای پروژه اظهار داشت: این پروژه به طول 1770 متر با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال در کوی امام رضا (ع) و شهرک بسیجیان اجرا شد که 57 بلوک شامل 318 واحد مسکونی از آن بهره مند خواهند شد. وی همچنین با اشاره به همکاری ساکنین و شرکت تعاونی مسکن بسیجیان و تلاش ارزنده فرماندار شهرستان در رفع موانع موجود در اجرای پروژه ، خواستار توجه مضاعف نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی جهت تأمین اعتبار لازم برای راه اندازی تصفیه خانه فاضلاب منطقه شد.
پروژه های آب و فاضلاب در شهرستان های علی آبادکتول و بندرترکمن به بهره برداری رسید
از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد. به گفته مهندس محمد هادی رحمتی، مخزن دو هزار متر مکعبی و ایستگاه پمپاژ علی آبادکتول با اعتبار 20 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی به بهره برداری رسید. رحمتی افزود: با بهره برداری از این طرح جمعیتی بالغ بر 1200 نفر (روستای الازمن) تحت پوشش امور آب و فاضلاب منطقه علی آبادکتول قرار گرفته اند. وی در ادامه ضمن قدردانی از
حل مشکل کم آبی شهرک رازی شهرضا با استفاده از پساب تصفیه شده فاضلاب
/> محمدجواد بگی – رییس شرکتهای صنعتی استان اصفهان در حاشیه افتتاح طرحهای صنعتی شهرستان شهرضا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از این شهرستان، بیان کرد: از هفته دولت در سال گذشته تا هفته دولت امسال، پروژه های زیادی در بخشهای مختلف شهرک رازی شهرضا به بهره برداری رسیده یا عملیات اجرایی آنها آغاز شده است. وی با اشاره به اجرای پروژه مدول 2 تصفیه خانه شهرک رازی شهرضا عنوان کرد: این طرح با ظرفیت 1500
بهره برداری از پروژه آبرسانی و آبشیرینکن روستای گرزه شهرستان بندرلنگه
، اعتبارات استانی و بخش خصوصی تامین شده است. این مسئول با اشاره به جمعیت بهره بردار این پروژه اظهار کرد: روستای گرزه دارای 300 خانوار با جمعیتی معادل 1170 هزار نفر دارد که با افتتاح این پروژه از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند شدند. در پایان این مراسم ارسلان بهاری فرماندار شهرستان بندرلنگه از عملکرد شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان در شهرستان بندرلنگه تقدیر و تشکر کرد.
افتتاح 71 طرح عمرانی در شهرضا به مناسبت هفته دولت
جمهوری اسلامی را از جمله چالشهای فراروی دولتمردان برشمرد و افزود: باوجود این مشکلات، کارها و پروژه های خوبی در کشور انجام شده و دولت دستاوردهای خوبی در عرصه های مختلف داشته است. فرماندار شهرضا با بیا اینکه محدودیت های اعتباری و تخصیص بودجه نتوانسته مانع خدمت رسانی به مردم شود ، عنوان کرد: البته در شهرستان هنوز هم کارهای زیادی وجود دارد که انجام نشده و فعالیتهای مهمی فراروی مسئولان ادارات
افتتاح 38 پروژه در حمیدیه بمناسبت هفته دولت
در حوزه بهداشت و درمان شهرستان حمیدیه توضیح داد: مقرر است، یک واحد دندان پزشکی در روستای شبیشه و یک خانه بهداشت در روستای غفیلیه افتتاح شود، که این اعتبار این پروژه ها نیز از محل اعتبارات تملک و دارایی نیز تامین می شود. وی ادامه داد: به منظور دسترسی به شبکه بهره برداری برق در بخش گمبوعه نیز پروژه انتقال و جابه جایی شبکه از مناطق باتلاقی، کشاورزی و مجاورت جاده نیز افتتاح می شود، که مبلغ
70 پروژه عمرانی – خدماتی در شهرستان دامغان افتتاح و به بهره برداری می رسد
امسال به همت شهرداری و شورای اسلامی دامغان به بهره برداری رسید. فرماندار دامغان با اشاره به پروژه های هفته دولت در این شهرستان عنوان کرد: امروز 70 پروژه عمرانی و خدماتی در نقاط مختلف شهرستان دامغان با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح می شود. به گفته مجد، کلنگ زنی 9 پروژه جدید با حضور مسئولان استان سمنان نیز از دیگر برنامه های استاندار سمنان در این شهرستان است که امروز انجام می
تعامل دولت و تشکل های بخش خصوصی در شهرستان سرعین مثال زدنی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عاطف ناصری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه خوشبختانه در شهرستان سرعین تعاملات و همکاری تشکل های بخش خصوصی و دولت مثال بدنی است اظهار داشت: در این زمینه تا کنون توانستیم رضایت عمده گردشگران را فراهم سازیم که نمونه بارز آن برگزاری جشنواره های متعدد در چهار سال گذشته است. وی با اشاره به ایام گرامیداشت هفته دولت از افتتاح ده پروژه با اعتبار
38 طرح عمرانی و خدماتی در استان اصفهان به بهره برداری رسید
اعتبار 2 میلیارد و600 میلیون ریال در شهرستان های اصفهان، نایین، کاشان، سمیرم، خوانسار، اردستان، چادگان، شهرضا، گلپایگان و نطنز بهره برداری شد. همچنین امروز 10 پروژه آموزشی تحویل آموزش و پرورش استان اصفهان شد. مدیرکل نوسازی مدارس استان، این پروژه ها را شامل مدرسه، سالن های چندمنظوره، نمازخانه و کتابخانه عنوان کرد که در شهرهای بهارستان، فلاورجان ، مبارکه و نجف آباد واقع شده اند.
افتتاح پروژه ساختمان اداری آب و فاضلاب کلارآباد با حضور فرماندار عباس آباد
در چهارمین روز از هفته بزرگداشت دولت با فرماندار و مسئولین شهدستانی و مدیر عامل شرکت آبفای شهری مازندران پروژه ساختمان اداری آب و فاضلاب کلارآباد به بهره برداری رسید. این ساختمان در زمینی به مساحت 304 متر مربع در دو طبقه با اعتبار 350 میلیون تومان احداث شد. کثیری فرماندار شهرستان عباس آباد در مراسم افتتاح ساختمان اداری اداره آبفای شهری کلارآباد در جمع مسئولان و اقشار مختلف اظهار
76میلیارد تومان اعتبارات دستگاه های اجرایی شهرستان بیرجندتوزیع شد
امیدواریم اقدامات دستگاه های اجرایی رضایت مردم را در پی داشته باشد، گفت: کمیته برنامه ریزی شهرستان 71.5 درصد افزایش اعتبارات را در سال 96 داشته است. وی با بیان اینکه بیش از 76 میلیارد تومان اعتبار بین دستگاه های اجرایی شهرستان توزیع شده است، عنوان کرد: امیدواریم در نتیجه توزیع این اعتبارات بتوانیم 261 پروژه را در سال جاری احداث و راه اندازی کنیم.
30 پروژه ملی و استانی در محلات به بهره برداری می رسد/احداث اماکن اقامتی ارزان قیمت ویژه مسافران
شهرستان محلات اقدامات موثری صورت گرفته که البته زیرساخت های آن از گذشته وجود داشته و امروز به نتیجه رسیده است. در هفته دولت 30 پروژه قابل بهره برداری با اعتباری بالغ 125 میلیارد ریال و مجموع اشتغال 53 نفری در سومین روز از هفته دولت با حضور استاندار مرکزی افتتاح می شود. فرماندار محلات در ادامه با اشاره 900 هکتار اراضی زیر کشت گُل و متقاضیان سرمایه گذاری در این بخش اظهار کرد: به علت
ساختمان اداری آبفای فامنین و دمق افتتاح شد
/> وی بیان کرد: ساختمان اداری آبفای شهر دمق از توابع شهرستان رزن نیز در یک طبقه و با زیربنای 110 متر مربع از سال 1392 آغاز و در سال 1396 به بهره برداری رسید. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به اینکه زمین این پروژه به متراژ 500 مترمربع است، خاطرنشان کرد: اعتبار این پروژه 2 میلیارد و 400 میلیون ریال و از محل اعتبارات داخلی آبفای استان تأمین شده است. انتهای پیام/89003/ 20
پروژه عام المنفعه عمرانی ، اقتصادی با مجموع اعتبار 80500 میلیون ریال در شهرستان صومعه سرا افتتاح شد+تصویر
به گزارش واران خبر: افتتاح پروژه مرمت و بازسازی گلزار شهدای سید مهدی اقا و افتتاح همزمان شش پروژه عمران شهری شهرداری صومعه سرا که به ترتیب اعتباراتی بالغ بر 1150 میلیون ریال و 37500 میلیون ریال دو پروژه ای بودند که ابتدائا توسط فرماندار صومعه سرا به بهره برداری رسید. بهره برداری همزمان از 4 آموزشگاه فنی حرفه ای در حوزه ها (صنایع غذایی-صنایع دستی-برق و ..) با اعتباری بالغ بر 5250 میلیون
122 پروژه همزمان با هفته دولت در بیرجند به بهره برداری می رسد
...> فرماندار بیرجند با اشاره به اینکه با افزایش اعتبارات در سال 96 رو به رو هستیم، ادامه داد: امسال 71.5 درصد نسبت به سال 95 توانستیم بیش از 76 میلیارد تومان را بین دستگاه های اجرایی توزیع کنیم و امیدواریم 296 پروژه با توجه به این اعتبارات در دهه فجر و سال آینده به بهره برداری برسانیم. ناصری در پایان خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی در بیرجند و استان اقدامات خوبی داشته اند و امیدواریم این تلاش ها به عنوان خدمت رسانی و ارائه خدمات شایسته به مردم استان ادامه داشته باشد. پایان پیام/ 404 ...
135 میلیارد تومان اعتبار پروژه های هفته دولت در ملارد
ادامه افزود: ما به عنوان نمایندگان دولت در شهرستان ملارد ادامه دهنده سیاست های دولت در شهرستان هستیم و بر همین اساس بحث توجه ویژه به مناطق روستایی بسیار برای ما در مجموعه شهرستان ملارد اهمیت دارد. فرماندار ملارد افزود: در 4 سال گذشته به طور جدی در رابطه با بحث های آموزشی، آب رسانی روستاها و فضا ی سبز و سالن های ورزشی و قهرمانی های کسب شده در شهرستان رشد داشتیم و این رشد، علی رغم محدودیت
مرکز جامع سلامت شهر سرعین احداث می شود
انجام می شود. وی گفت: اجرای سیستم دفع فاضلاب شهرستان سرعین یکی از ماندگارترین پروژه ها برای حفظ بهداشت شهر بوده که امیدواریم در کنار این موضوع با انتقال محل تجمع زباله ها نیز بتوانیم خدمات مناسبی در حوزه بهداشت به این شهرستان ارائه دهیم. فرماندار شهرستان سرعین بیان کرد: حدود یک میلیارد تومان از محل اعتبارات ارزش افزوده در روستاهای این شهرستان برای بهسازی، نوسازی و اجرای طرح
تکمیل پروژه های در دست اجرا در رزن نیازمند 93 میلیاردتومان اعتبار
به گزارش خبرنگار مهر ، فتحعلی حسینی بعدازظهر یکشنبه در مراسم بهره برداری از چند طرح عمرانی شهرستان رزن با اشاره به اینکه از زمان آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید در این شهرستان پروژه های ناتمام بیش از 230 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل نیاز داشت، گفت: در حال حاضر با تلاش های صورت گرفته و با تکمیل برخی پروژه های نیمه تمام، پروژه های شهرستان رزن برای تکمیل بیش از 93 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارند
فرماندار تیران و کرون: احداث بیمارستان مجهز مطالبه مردم وهزاران گردشگراست
. فرماندار شهرستان تیران و کرون با اشاره به اینکه توسعه خدماتی بیمارستانی در این شهرستان با مشارکت خیران و دولت به تصویب رسیده است، تصریح کرد: طرح مطالعاتی بیمارستان بر اساس برنامه ریزی دقیقی در حال انجام است. وی یادآوری کرد: 40 درصد از این خدمات توسعه ای باید توسط خیران شهرستان تامین شود و مابقی آن توسط وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی اختصاص می یابد که این موضوع توسط فرمانداری شهرستان
افتتاح و کلنگ زنی 38 پروژه عمرانی حمیدیه در هفته دولت
فرماندار حمیدیه از اجرای 38 پروژه عمرانی با اعتبار 67 میلیارد و 155 میلیون ریال در هفته دولت خبر داد. عاشور سواری با اشاره به اجرایی کردن پروژه ها در هفته دولت اظهار کرد: 38 پروژه در این شهرستان وجود دارد که با اعتبار 67 میلیارد و 155 میلیون ریال اجرایی شده یا می شوند. وی افزود: در این هفته ساختمان فرمانداری حمیدیه در زمینی به مساحت حدود 7000 متر مربع و با اعتبار 20 میلیارد
کلنگ خط انتقال آب به شهر گشت به زمین زده شد
شد. معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ضمن خیرمقدم حاضرین در مراسم و تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، انتقال آب به شهر گشت از منطقه سکن را از پروژه های مهم شهرستان و نیاز اساسی مردم منطقه بیان کرد که به همت مسئولین اجرایی خواهد شد. سید منصور بزرگزاده همچنین ضمن اظهار امیدواری از افتتاح پروژه مذکور و اهمیت آن در شهرستان، از بهره مندی مردم
اختصاص 5 میلیارد ریال برای ساخت سد آناهیتا
، مشکل آب شرب حل می شود. وی در ادامه با اشاره به راه اندازی تصفیه خانه فاضلاب کنگاور در آینده ای نزدیک، گفت: تجهیزات موردنیاز این طرح از کشور آلمان خریداری شده و در حال نصب است که مشکل فاضلاب شهرستان نیز با راه اندازی تصفیه خانه به زودی مرتفع خواهد شد. وی افزود: آب رسانی در قالب سه مجتمع نیز به زودی به بهره برداری می رسد و مردم از نعمت آب شرب کافی نیز برخوردار خواهند شد. فرماندار کنگاور در ادامه از گازرسانی به هشت روستای تابعه دهستان فش خبر داد و افزود: پروژه راه نهاوند - کنگاور و تویسرکان - کنگاور و تسهیل تردد در این محورها نیز اجرایی می شود. ...
گازرسانی به 10 روستای بوکان تا پایان سالجاری به اتمام می رسد
سه پروژه با اعتبار 50 میلیارد ریال افتتاح می شود که از جمله آن ها می توان به افتتاح طرح اتاقسازی کامیون و کمپرسی با ظرفیت 150 دستگاه در سال، کارخانه تولید کود مایع در شهرک صنعتی و نیز مجتمع گیاه پزشکی اشاره کرد. 10 کیلومتر در محور بزرگراه بوکان- میاندوآب افتتاح می شود خسروی با بیان اینکه در سال گذشته آسفالت 51 کیلومتر راه روستایی انجام شد، افزود: باند نخست کنارگذر بوکان به
بهره برداری از 56 طرح عمرانی در استان کرمانشاه
آنها چهار میلیارد ریال هزینه شده است . وی مهمترین این پروژه ها را شامل احداث بلوار شهید عباسی به طول 600 متر در شهر حمیل، احداث پارک تدبیر در روستای قلعه هرسم، فاضلاب روستای کندهر و احداث دهیاری روستای کندهر عنوان کرد. **14 طرح عمرانی در قصرشیرین به بهره برداری رسید فرماندار قصرشیرین گفت: 14 طرح کشاورزی با بیش از سه میلیارد ریال اعتبار در روستاهای بخش مرکزی این شهرستان به
در شیرین شهر کارگران همواره مشغول کارند/ بهره برداری از پروژه های عمرانی،خدماتی و تفریحی شهر جدید شیرین ...
فاضلاب را از کانال فرمانداری وبه صورت ویژه پیگیری خواهیم کرد. در بحث استقرار مدارس در تمامی مقاطع پیگیری شده و به نتایجی نیز رسیده ایم. فرماندار شهرستان کارون تاکید کرد: ان شالله شهر جدید شیرین راهکاری خواهد بود برای خانه دار شدن مردم و جذب سر ریز جمعیتی شهرهای کوت عبداله و اهواز. من آرزو داشتم در شهر کوت عبداله نهضت عمرانی همانند شیرین شهر اغاز می شد . اینکه این پروژه با اعتبار 450 ملیون
اخبارکوتاه + شهرستان
و خروجی شهر بوده است.وی اظهار کرد: احداث میهمانسرای شهرداری با اختصاص اعتباری بالغ بر 23 میلیارد ریال از جمله دیگر اقدامات شهرداری در مدت 20 ماه گذشته بوده است. شهردار شهرضا تصریح کرد: یکی از مهم ترین وظایف شهرداری های ساماندهی و بهسازی وضعیت تجاری و ایجاد تسهیلاتی برای رونق کسب و کار شهروندان است که شهرداری شهرضا در این زمینه هم طرح هایی را اجرا و پروژه هایی را نیز در دست اجرا دارد.جافری اضافه