سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۵:۳۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
دولت بهار ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۱:۰۵

صفات مثبت در انسان فطری است

تسنیم نوشت: علیرضا ابوالفضلی محقق و پژوهشگر اظهار کرد: آنچه در ادیان مختلف به صورت مشترک مورد پذیرش است خصائص و رفتارها و منش های صحیح انسانی یا الگوریتم دینی و یا خدا دینی است. به گفته وی وقتی با نگاهی ساده به جوامع و تمدن های مختلف در سراسر جهان می نگریم کاملاً این مقوله واضح است تا جایی که دیکتاتورهای ظالم که در تاریخ به عنوان بزرگترین افراد ضد اخلاقی و ضد بشری از آنها یاد می شود در برخی از موارد نکات مثبت هم در پرونده رفتاری شان به چشم می خورد که ناشی از فطرت آنهاست. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)