سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۳:۲۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته

درخواست از شهرداری برای استقرار پلیس و اورژانس در ترمینال ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای تهران با اشاره به نظارت بر عملکرد شرکت های مسافربری گفت:پس از حادثه تروریستی مجلس از شهرداری برای استقرار اورژانس و پلیس در پایانه های مسافربری درخواست کردیم، اما تاکنون اقدامی در این زمینه انجام نشده است. مجیدرضا نصرالله نژاد در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم با اشاره به این که سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای به شرکت های مسافربری برای فعالیت مجوز می دهد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)