چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۵:۰۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
برترین ها ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۳:۲۸

محمودی: شیوه قرعه کشی سال قبل بهتر بود

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: روبه رو شدن تیم های لیگ برتری در مراحل ابتدایی جام حذفی اتفاق خوبی نیست و بهتر بود شرایطی به وجود می آمد که آنها در مراحل بالاتر با یکدیگر روبه رو شوند. کاظم محمودی در موردتعطیلات لیگ برتر، گفت: تراکتورسازی تعطیلی خاصی نداشت. تمرینات ما فقط به مدت 2 روز تعطیل شد و در ادامه کارمان را طبق برنامه کادرفنی دنبال کردیم تا آماده حضور در جام حذفی شویم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)