سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۱:۵۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۴/۳۰ - ۱۱:۵۲

کاهش 10 درصدی مصرف برق ادارات در تابستان امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، پیش از ظهر امروز در جلسه فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات استان سمنان، عملکرد مدیریت مصرف برق دستگاه های اجرایی و اقدامات صورت گرفته در این زمینه مورد بررسی قرار گرفت. رئیس سازمان بسیج کارمندان استان سمنان در این نشست گفت: مشارکت بسیج در زمینه مدیریت مصرف برق ساختمان های اداری باعث خواهد شد تا در کاهش مصرف برق دستگاه های اجرایی نتایج مثبتی را شاهد باشیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)