سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۸:۴۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
الف ۱۳۹۴/۰۴/۳۰ - ۱۳:۱۹

دلایل منفی شدن بورس بعد از توافق

یک فعال بازار سرمایه اعتقاد نداشتن وزرای صنعتی به بازار سرمایه و تصمیمات نادرست در بخش اقتصادی را عامل اصلی ریزش بورس بعد از توافق هسته ای دانست و عنوان کرد: برای بهبود عملکرد بورس باید بازنگری اساسی در تصمیمات اقتصادی صورت گیرد. علیرضا عسگری مارانی در گفت وگو با ایسنا، به عوامل ریزش بورس بعد از توافق هسته ای وین اشاره کرد و گفت: علت اصلی ریزش بورس این است که علی رغم توافق هسته ای، هنوز در بخش واقعی اقتصاد اتفاق جدیدی رخ نداده و ابهامات زیادی در صنایع مختلف وجود دارد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)