چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۴:۴۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
الف ۱۳۹۴/۰۴/۳۰ - ۱۴:۵۴

تبریک هسته ای نمایندگان اقلیت های دینی به روحانی

نمایندگان اقلیت های دینی در مجلس شورای اسلامی در نامه ای خطاب به رئیس جمهور دستاوردهای تیم مذاکره کننده هسته ای کشور را در مذاکرات وین تبریک گفتند. به گزارش فارس، پس از جمع بندی مذاکرات وین و صدور قطعنامه شورای امنیت، نمایندگان اقلیت های دینی در مجلس شورای اسلامی در نامه ای خطاب به رئیس جمهور این دستاورد را تبریک گفتند که متن این نامه به شرح زیر است: با سلام ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)