چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۲:۱۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
تیک ۱۳۹۴/۰۴/۳۰ - ۱۴:۵۹

زیباکلام: صداوسیما، صداوسیمای تندروها است

صداو سیمای ما، ملی نیست و در جهت آنچه که خیر و صلاح منافع ملی است گام برنمی دارد، صدا و سیمای ما یک صدا و سیمای جناحی است که متاسفانه به جناح تندروهای پایداری و طرفداران احمدی نژاد تعلق دارد. صادق زیبا کلام در گفت وگو با نامه نیوز درباره شانتاژ خبری اخیر صداو سیما در تلاش برای منفی نشان دادن جمع بندی مذاکرات هسته ای، گفت: در تمام 2 سال گذشته دریغ از پخش یک برنامه بی طرف درباره مذاکرات هسته ای در صدا و سیما، خلاصه ی تمام برنامه های صدا وسیما در 2 سال اخیر این بود که باید مراقب باشیم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)