چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۸:۴۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ورزش 11 ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۲:۵۵

آذری: بحث بدهکاری باشگاه ها بهانه ای برای تعویق آغاز لیگ برتر است

به گزارش ورزش 11، و به نقل از سایت باشگاه ذوب آهن، سعید آذری در خصوص قرار گرفتن نام این باشگاه در بین باشگاه های لیگ برتری توسط سازمان لیگ گفت: قرار داشتن نام باشگاه ذوب آهن در بین باشگاه های بدهکار برای من به عنوان مدیرعامل این باشگاه تعجب آور بود بر همین اساس از مدیران و مسئولانی که نام ذوب آهن را در بین باشگاه های بدهکار قرار داده اند درخواست دارم ریز بدهی های ما را منتشر کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)