سایر منابع:
سایر خبرها
منزوی: برای استقلال دومی نتیجه خوبی نیست
حرفهایی که در برنامه نود مطرح شد اسباب خجالت همه ما استقلالی ها شد. من شخصا به عنوان یک استقلالی که مدتها در باشگاه حضور داشتم و افتخار خدمت به هواداران استقلال را دارم از تمامی هواداران بزرگ استقلال عذرخواهی می کنم و به آنها اطمینان می دهم که شخصیت واقعی باشگاه شما آن چیزی نیست که در مناظره خجالت آور دوشنبه شب دیدید. قائم مقام سابق باشگاه استقلال همچنین می گوید: یک نکته دیگر که لازم می دانم به آن
وضعیت قرمزِ آبی؛ حمله فتح الله زاده به افتخاری
ندارم، اما از هواداران ریشه دار استقلال می خواهم به این افراد و به این مسائل توجه نداشته باشند و تیم را حمایت کنند. استقلال امروز بیمار است، اما با حمایت هواداران به زودی این بیمار خوب می شود. از موقعیت های فامیلی استفاده کرده و فشار می آورند وی در خصوص تکذیب ارتباط افتخاری و جهانگیری توسط دفتر معاون رئیس جمهور که پیش از این توسط او مطرح شده بود، گفت: اگر شما صحبت های من را دیده
منصوریان: بعد از بازی مقابل پدیده می خواستم بروم اما دستیارانم گفتند بمان و بجنگ/ از فدراسیون فوتبال و ...
حرف موجی بلند شد که منصوریان می خواهد تا آن موقع در استقلال بماند و حالا ما باید چه کار کنیم. برای مربیگری باید حمایت شوید نه اینکه فقط 2 هفته مهلت بدهند وی در واکنش به اظهارنظر یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه "به خاطر هواداران دلایل ناکامی استقلال را شفاف تر مطرح کنید."، گفت: من اگر چیزی را برای خودم و شما خوب بخواهم همه چیز درست خواهد شد، در غیر این صورت سنگ روی سنگ بند نمی شود
منصوریان: بعد از بازی مقابل پدیده می خواستم بروم اما دستیارانم گفتند بمان و بجنگ/ از فدراسیون فوتبال و ...
حرف موجی بلند شد که منصوریان می خواهد تا آن موقع در استقلال بماند و حالا ما باید چه کار کنیم. برای مربیگری باید حمایت شوید نه اینکه فقط 2 هفته مهلت بدهند وی در واکنش به اظهارنظر یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه "به خاطر هواداران دلایل ناکامی استقلال را شفاف تر مطرح کنید."، گفت: من اگر چیزی را برای خودم و شما خوب بخواهم همه چیز درست خواهد شد، در غیر این صورت سنگ روی سنگ بند نمی شود
منصوریان استعفا کرد
. منصوریان در پاسخ به این پرسش که آیا از رحمتی دلگیر است یا خیر؟ ، خاطر نشان کرد: من به او گفتم که همه چیز خوب بود، اما او در برنامه 90 قداست مرا نشکست بلکه قداست مربیگری را شکست. من با بازیکنان باتجربه تیم مانند خسرو حیدری و مجتبی جباری صحبت کردم و گفتم که پشت هم باشید. از این دو بازیکن خواستم که به رحمتی کمک کنند. به بزرگ ترهای استقلال گفتم اگر من هم در استقلال نباشم شما پشت هم بمانید
منصوریان استعفا کرد
. منصوریان در پاسخ به این پرسش که آیا از رحمتی دلگیر است یا خیر؟ ، خاطر نشان کرد: من به او گفتم که همه چیز خوب بود، اما او در برنامه 90 قداست مرا نشکست بلکه قداست مربیگری را شکست. من با بازیکنان باتجربه تیم مانند خسرو حیدری و مجتبی جباری صحبت کردم و گفتم که پشت هم باشید. از این دو بازیکن خواستم که به رحمتی کمک کنند. به بزرگ ترهای استقلال گفتم اگر من هم در استقلال نباشم شما پشت هم بمانید
منصوریان: هیچ وقت از فدراسیون و ساکت نمی گذرم!
خود می گذارد و می گوید من پول پنج سال بعد خود را گرفته ام. این را بگویم که هنوز 20 درصد مبلغ قراردادم از سال گذشته را نگرفته ام. پول مجتبی حقدوست را خودم به نفت دادم. امکان ندارد که از باشگاه شکایت کنم. اگر به دنبال اسامی باشم، باید 50 روز برنامه 90 صحبت کنم. امیدوارم مسیر بسیار خوبی در انتظار استقلال باشد سرمربی مستعفی استقلال با تشکر از هواداران این تیم گفت: از همه
منصوریان به بازی با بشیکتاش می رسد؟
/> پس از صحبت های منصوریان، مدیرعامل باشگاه استقلال نیز دقایقی با بازیکنان صحبت کرد. افتخاری به بازیکنان گفت: همه ما می دانیم که شما و اعضای فنی نهایت تلاش خود را برای موفقیت تیم و شادی دل هواداران به کار گرفته اید اما متاسفانه مشکلاتی در مسیر تیم به وجود آمده که اجازه نداده تلاش ها به بار بنشیند. چندین بازیکن ما مصدوم شدند و از ترکیب بیرون رفتند و موقعیت های گل بسیاری هم داشتیم که با بدشانسی از
رجبی: آقایان شو اجرا کردند/ حمایت ها کورکورانه استقلال را به این روز انداخت
رضا رجبی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره اتفاق های شب گذشته میان مسئولان استقلال در برنامه نود گفت: تلخ ترین برنامه نود را شب گذشته نظاره گر بودیم، اما این برنامه یک ره آورد خیلی بزرگی برای هواداران استقلال داشت. او ادامه داد: همه افراد به جزء هواداران شب گذشته در تلخ ترین اتفاق باختند. خیلی از مسائل پشت پرده روشن شد و هواداران متوجه شدند
حمله تند منصوریان به هواداران استقلال!
. نفر چهارم هم کاظم اولیایی بود که در استقلالی شدن من نقش داشت. من سال 73 به استقلال آمدم و با حجت شاه نباتی که شاهینی بود رفتم چون رویم نمی شد با عبداللهی و فریبا صحبت کنم. این نفرات کمک زیادی کردند تا من به استقلال بیایم. اما بعد همه گفتند ما او را به استقلال آوردیم. منصوریان افزود: در مورد جایگزین خودم هم سوال عجیبی پرسیدید، اگر بخواهم اسم بگویم ذهن باشگاه و هواداران را به هم می ریزم
عباسی ملکی: نظرسنجی 90 حرف دل هواداران استقلال بود
در خصوص اینکه چطور شد شب گذشته آن صحبت ها در برنامه 90 رد و بدل شد گفت: شما نظر سنجی را دیدید؟ آن نظر سنجی ثابت می کند چه کسی راست می گوید و چه کسی دروغ.نظر سنجی جواب همه را خواهد داد چون آن افرادی که در نظر سنجی شرکت کردند هواداران استقلال بودند و آنها حرف دلشان را با شرکت در نظر سنجی دادند. ملکی در خصوص اینکه شایعه شده بود وی با پدر علیرضا منصوریان رفاقتی دیرینه دارد گفت: من
منصوریان: هواداران پارسال صبر کردند و تیم درست شد/ به بازیکنانم گفتم قداست هم را نشکنید
) عذرخواهی می کنم. آن اتفاقات نقطه تاریکی بود و دو، سه پیغام بد داشت. به قداست مربی گری در آن برنامه توهین شد. از فردوسی پور خرده نمی گیرم. مسیر برنامه او خوب بود. او خودش هم گفت اسرار خانواده نباید فاش شود. از همه عزیزان، پیشکسوتان، مدیران سابق استقلال و هواداران بابت آن برنامه عذرخواهی می کنم. سرمربی استقلال اضافه کرد: پارسال در هجده ماه پیش یک کنفرانس خبری داشتم و کارم را در استقلال
جانشین منصوریان در استقلال مشخص شد
. مربیان مختلف کار می کنند؛ اما باید پشت آن ایده و فلسفه بمانیم. از صمیم قلب برای استقلال آرزوی موفقیت می کنم. باید این تیم به نقطه ایده آل برسد. ما برای رسیدن به ساختار خیلی خوب، مشکلات زیادی داریم. نمی خواهم اتفاقات دو شب پیش تکرار شود. اگر شما دنبال باشگاه حرفه ای هستید، زمان زیادی لازم است. استقلال هر آن ممکن است 3 بازی آینده حذفی را ببرد و به فینال برسد و قهرمان شود. حتی استقلال می تواند با تغییر
سید رضا افتخاری دقایقی با بازیکنان و کادر فنی گفت و گو کرد
پس از صحبت های منصوریان، سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال نیز دقایقی با بازیکنان صحبت کرد. افتخاری رو به بازیکنان گفت: همه ما میدانیم که شما و اعضای فنی نهایت تلاش خود را برای موفقیت تیم و شادی دل هواداران به کار گرفته اید. اما متاسفانه مشکلاتی در مسیر تیم به وجود آمده که اجازه نداده تلاشها به بار بنشیند. چندین بازیکن ما مصدوم شدند و از ترکیب بیرون رفتند و موقعیت های گل بسیاری
منصوریان: باید به شان خودم و هواداران احترام بگذارم/ مرا به آخر خط رساندند/ از ساکت نمی گذرم
) عذرخواهی می کنم. آن اتفاقات نقطه تاریکی بود و دو، سه پیغام بد داشت. به قداست مربی گری در آن برنامه توهین شد. از فردوسی پور خرده نمی گیرم. مسیر برنامه او خوب بود. او خودش هم گفت اسرار خانواده نباید فاش شود. از همه عزیزان، پیشکسوتان، مدیران سابق استقلال و هواداران بابت آن برنامه عذرخواهی می کنم. سرمربی استقلال اضافه کرد: پارسال در هجده ماه پیش یک کنفرانس خبری داشتم و کارم را در استقلال شروع
افتخاری از منصوریان بیشتر مقصر بود و خودش هم باید استعفا می کرد/ اسم فاتح تریم را بنویسند، به افتخاری ...
بانک ورزش - مهدی صفدری/ علیرضا منصوریان سرانجام بعد از 7 هفته از شروع لیگ برتر، به دلیل نتایج ضعیف و فشار هواداران از سمت خود استعفا داد تا نیمکت استقلال دست خوش تحول شود. حسن روشن پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است منصوریان باید روی نیمکت آبی ها می ماند و در حال حاضر سرمربی خوب خارجی بیکار نیست. حسن روشن درباره وضعیت استقلال بعد از کناره گیری منصوریان و موافقت افتخاری با این استعفا به
دردسر استقلال پس از استعفای علیرضا منصوریان
/> ما اصلا تصمیمات ورزشی در باشگاه نداشتیم و تصمیمات همگی شخصی بود. شما فکر کنید من را الان بردارند و بی هیچ اطلاعات و سوادی من را به عنوان وزیر معرفی کنند. من ذوق زده می شوم و تصمیمات عجیبی خواهم گرفت و نگاه نمی کنم در این وزرات خانه در گذشته چه افرادی بودند. یک سری تصمیمات از روی نفس و غرور می گیرم. در استقلال نیز این فضا وجود دارد. خیلی از دوستان کارشناسی نشده ورود پیدا می کنند. من از
علیرضا منصوریان از سمت خود استعفا داد
آن برنامه توهین شد. از فردوسی پور خرده نمی گیرم. مسیر برنامه او خوب بود. او خودش هم گفت اسرار خانواده نباید فاش شود. از همه عزیزان، پیشکسوتان، مدیران سابق استقلال و هواداران بابت آن برنامه عذرخواهی می کنم. سرمربی استقلال اضافه کرد: پارسال در هجده ماه پیش یک کنفرانس خبری داشتم و کارم را در استقلال شروع کردم. هوادارنمان به من کمک کردند و کم کم داشتیم با حواشی روبه رو شدیم. در ورودم به
سیروس دین محمدی : استقلال دچار بیماری روحی شده است
پشت منصوریان نبودند؟ باید پشت او باشند. مگر هواداران مقابل وزارت ورزش و جوانان تجمع نکردند و خواستار حضور منصوریان نشدند؟ اکنون چرا پشت او را خالی کرده اند؟ آنها می گفتند منصوریان بهترین مربی است و حالا باید تاوان آن را هم بدهند. سیروس دین محمدی در مورد اخراج روز گذشته (یکشنبه) مجتبی جباری و مهدی رحمتی و بازگشت این دو که باشگاه استقلال در این زمینه هیچ موضع گیری نکرد، گفت:
منصوریان: هیولای استقلال را فهمیدم/ از فدراسیون فوتبال و ساکت هیچ وقت نمی گذرم
را باز کنم. یک فرد 15 ساله از گذشته من چه می داند و یک مطلب می گذارد که من همه پولم را گرفته ام. من 20 درصد از پولم را نگرفتم، اما از باشگاه شکایت نمی کنم. سرمربی استقلال در پایان خاطر نشان کرد: دست تک تک هواداران را می بوسم و امیدوارم مسیر خوبی داشته باشیم. 2 ساعت پیش سرمربی بودم و حالا یک هوادار هستم و برای استقلال آرزوی موفقیت دارم. هر کسی که سرمربی استقلال شود، در روز معارفه او حاضر می شوم. انتهای پیام/ اظهارات منصوریان درباره بازی با ذوب آهن
منصوریان: هیولای استقلال را فهمیدم/ از فدراسیون فوتبال و ساکت هیچ وقت نمی گذرم
را باز کنم. یک فرد 15 ساله از گذشته من چه می داند و یک مطلب می گذارد که من همه پولم را گرفته ام. من 20 درصد از پولم را نگرفتم، اما از باشگاه شکایت نمی کنم. سرمربی استقلال در پایان خاطر نشان کرد: دست تک تک هواداران را می بوسم و امیدوارم مسیر خوبی داشته باشیم. 2 ساعت پیش سرمربی بودم و حالا یک هوادار هستم و برای استقلال آرزوی موفقیت دارم. هر کسی که سرمربی استقلال شود، در روز معارفه او حاضر می شوم. انتهای پیام/ اظهارات منصوریان درباره بازی با ذوب آهن
هواداران استقلال استادیوم را برای ذوب آهن جهنم می کنند یا برای تیم خودشان؟
که بازی امشب استقلال برابر ذوب آهن یکی از حساس ترین بازی های آبی ها در سال های گذشته است. هواداران استقلال که در این سال ها همیشه بازی ها را برای حریفان شان جهنم کرده اند، حالا نقشی متقاوت می توانند بازی کنند، نقشی که شاید همه در استقلال از ایجاد آن حراس دارند. امروز رسانه رسمی باشگاه استقلال از هواداران این تیم دعوت کرد که ساعت 20 امشب در ورزشگاه آزادی حضور داشته باشند اما
قلعه نویی: خدا لعنت کند آنهایی را که استقلال را به این روز انداختند/ زمان من این تیم از میلان هم بالاتر ...
آهن تیم و هواداران با اخلاقی دارد. آنها به بچه های ما روحیه دادند. من این بازی خوب در نیمه دوم را به هواداران ذوب آهن تقدیم می کنم. تمام فکر و ذهنم در ذوب آهن است سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در پاسخ به این پرسش که گفته می شود اگر فتح الله زاده، مدیرعامل استقلال شود، او سرمربی فصل آینده این تیم خواهد بود؟ گفت: آن گونه که شما می گویید فتح الله زاده به من علاقه ندارد. او برای مجموعه
قلعه نویی: باید با اختلاف سه گل استقلال را می بردیم/ همین که نباختیم کافی است
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: بازی خوبی بود و امیدوارم هواداران از دیدن یک فوتبال محکم از هر دو تیم راضی باشند. به گزارش انتخاب ، امیر قلعه نویی پس از تساوی یک به یک شامگاه چهارشنبه ذوب آهن برابر استقلال به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: اعتقادم این است که همه فوتبال خیلی خوبی دیدند. سهم این فوتبال خوب در نیمه
افتخاری نظاره گر شوی جنجالی استقلالی ها در 90!
سه شنبه 28 شهریور 1396, 13:01 برنامه 90 شب گذشته یکبار دیگر عیار هیات مدیره باشگاه استقلال و پشت پرده های این باشگاه را عیان کرد. به گزارش رویش نیوز به نقل از فارس، برنامه 90 شب گذشته با حضور سید رضا افتخاری روی آنتن رفت و به کالبد شکافی اتفاقات فصل استقلال پرداخت و در این برنامه دست هایی از پشت پرده استقلال عیان شد که شاید خود مدیران این باشگاه هم تصور نمی کردند چنین
در برنامه نود دیشب چه گذشت؟ | جنجال استقلال بازی منصوریان و ملکی در برنامه نود
از هواداران عذرخواهی می کنم چون خوب نیست ولی این نتایج عقبه ای دارد که می تواند به تیم کمک کند اما با این حال اینکه تماشاگران در شرایط بدی هستند، عذرخواهی می کنم؛ اینکه سال گذشته تا لحظه آخر از من حمایت کردند تشکر می کنم؛ آقای افتخاری فصل قبل و امسال به شدت زیادی برای من می جنگد و مردم باید این مسائل را بدانند. سرمربی استقلال تهران اضافه کرد: هیچ موقع بازیکنان من متوجه نشدند چه اتفاقی در
دست و پا زدن حاجی برای برگشتن به استقلال
به گزارش سایت روزنامه گل؛ مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال با اشاره به مسائلی از جمله درخواست هواداران برای بازگشت او به این باشگاه، گفت: خودتان می بینید با یک کمپین ساده که به تازگی راه انداخته اند، 300 هزار امضا برای بازگشت من جمع کرده اند. این که دیگر خط دهی نیست و اگر خط دهی باشد، خود فردوسی پور نظرسنجی بگذارد و نام چند مدیر هم در نظرسنجی باشد و ببینید چه کسی رأی می آورد. آقایان به این محبوبیت
کریمی: چرا ساکت درباره دستکاری قراردادها چیزی نگفت؟/ منصوریان اول راه است
مصدومی نداریم. او درپاسخ به این سوال که وضعیت مربیان جوان در لیگ را چطور می بیند و نظرش راجع به جدایی منصوریان چیست، گفت: اوضاع زیاد خوب نیست. من و امثال من هم از این قاعده مستثنی نیستیم. وقتی تیم نتیجه نگیرد نوک پیکان به سمت مربی است. جا دارد به منصوریان خسته نباشید بگویم. او تحت فشار بود. یک شرایطی است که فقط و فقط بر عهده مدیریت باشگاه است. همه جا کانون هواداران دارند. مدیریت باشگاه
مدیرعامل استقلال با استعفای سرمربی تیمش موافقت کرد
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا،مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص استعفای منصوریان به سایت رسمی باشگاه گفت: امروز سخت ترین تصمیم دوران مدیریتی ام را گرفته و علیرغم میل باطنی با استعفای منصوریان موافقت نمودم. منصوریان زحمات زیادی برای تیم استقلال کشید، کسب مقام نایب قهرمانی، پیروزی در دربی و صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا از افتخارات علیرضا منصوریان درفصل گذشته بود. ایشان فرزند استقلال است و
موسوی: استقلال نیاز به تغییر و تحول اساسی دارد/ برخی به جای پاسخگویی به هواداران، به دنبال تجارت شخصی ...
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ علی موسوی در گفتگو با رادیو در مورد شرایط بحرانی تیم استقلال در لیگ هفدهم اظهار داشت: متاسفانه در حال حاضر استقلال هم از نظر فنی و هم از نظر مدیریتی با مشکلاتی مواجه است، البته من برای کادرفنی و همچنین هیئت مدیره استقلال احترام قائل هستم اما واقعیت این است که آبی پوشان در فصل جاری نتایج دلخواه هواداران را کسب نکرده اند و تیمی که