چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۲:۱۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایران ویج ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۳:۱۴

مهدی آباد هنوز هم کتس بس است!

مهدی آباد هنوز هم کتس بس است!Reviewed by on Sep 26Rating: به گزارش ایران ویج به نقل از ایسنا، از سمت شرق شیراز که به سمت غرب برانی، جایی تابلویی سبز رنگ، مهدی آباد را نشانت می دهد، شهرکی که در گذشته نه چندان دور “کتس بس” نام داشت و هنوز هم بسیاری آن را با همان نام می شناسند؛... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)