پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۲:۰۳Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
دیجیاتو ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۹:۱۴

وزیر ارتباطات در نمایشگاه جهانی تلکام 2017: آینده سیاره ما، به توسعه ICT ...

نمایشگاه بین المللی ITU هرساله در یکی از شهرهای عضو اتحادیه جهانی مخابرات برگزار می شود. امسال قرعه به نام بوسان شهری واقع در کره جنوبی افتاد و شاهد برگزاری این رویداد با حضور سران بین المللی کشورها در حوزه ICT از امروز تا ششم مهر ماه هستیم و از ایران وزیر ارتباطات و هیات همراه او در این مراسم شرکت کرده اند. محمدجواد آذری جهرمی صبح امروز در جمع وزرای ارتباطات کشورهای عضو ITU سخنرانی کرد که این مراسم به صورت پخش زنده از صفحه پروفایل او در شبکه اینستاگرام پخش شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط