پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۱:۱۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۴/۰۵/۰۳ - ۱۵:۳۹

دزدان دریایی 2 کشتی ایرانی را آزاد کردند

معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات گفت: 3 فروند از شناورهای ایرانی گرفتار دزدان دریایی بودند که براساس اطلاعات کسب شده، در اواخر هفته گذشته مسائل 2 فروند از آنها حل شده است. به گزارش جماران به نقل از مهر، علی اصغر مجاهدی اظهارداشت: پدیده دزدان دریایی از حدود 7 سال گذشته در محدوده اقیانوس هند و آب های متصل به سومالی شناورهای صیادی را تهدید می کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)