سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۳:۱۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
۱۳۹۴/۰۵/۰۳ - ۲۰:۲۰

دعوا ونزاع؛ 26 هزارتهرانی را روانه پزشکی قانونی کرد

درسه ماه نخست امسال26 هزارو734 نفربه دلیل آسیب های ناشی ازنزاع به مراکزپزشکی قانونی استان مراجعه کرده اند که این رقم درمقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.به گزارش مهر، پزشکی قانونی تهران اعلام کرد: درسه ماه نخست امسال26 هزارو734 نفربه دلیل آسیب های ناشی از نزاع به مراکزپزشکی قانونی استان مراجعه ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)