چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۵:۲۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایران اکونومیست ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۱:۰۶

محققان ایران و جایکا روشی برای کاهش تخریب جنگل های سیستان ارائه دادند

محققان اداره منایع طبیعی و آبخیزداری استان چهارمحال و بختیاری با همکاری جایکا روش بهینه ای را برای کاهش تخریب جنگل و مراتع منطفه جنگلی بازفت این استان ارائه کردند و با توجه به نتایج به دست آمده این طرح تا ژانویه 2016 ادامه خواهد داشت. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)