چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۴:۴۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۲۲:۵۱

استاندارچهارمحال وبختیاری: انتصاب بسیاری ازمدیران دولت نهم و دهم ناشیانه ...

شهرکرد – ایرنا – استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان این که انتصاب بسیاری از مدیران دولت نهم و دهم ناشیانه بود، گفت که شیوه انتصابات دولت نهم و دهم انحصارگرایانه بود و مردم به دلیل گریز از انحصارطلبی این دولت، به دولت اعتدال روی آوردند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)