چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۹:۴۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
آوای دنا ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۱:۰۸

فرماندار جدید باشت جایگزین برادرش می شود

طی حکمی از سوی عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و به پیشنهاد دکترخادمی استاندار کهگیلویه وبویراحمد، سیدمسعود حسینی فرماندار جدید شهرستان باشت شد به گزارش سایت تحلیلی خبری آوای دنا ( avayedena.com )، به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد حسینی 38 ساله، دارای مدرک فوق لیسانس در رشته حقوق با 11 سال سابقه خدمت، پیش از این کارشناس مسئول در حوزه بازرسی و ارزیابی عملکرد استانداری کهگیلویه وبویراحمد بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)