چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۱:۰۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۳:۰۱

یک حقوقدان: استفاده از حقوق بین الملل برای دستیابی به منافع ملی را باید به ...

یک استاد حقوق بین الملل با اشاره به توافق وین گفت: این که بعد از سالها به خوبی یاد گرفتیم که از حقوق بین الملل به عنوان یک ابزار به رسمیت شناخته شده برای دستیابی به منافع ملی مان استفاده کنیم را باید به فال نیک گرفت. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط