سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۳:۵۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۵:۱۳

اعتراض ساکنان مجتمع کوثر به عدم صدور سند پس از 14 سال/ مدیرعامل سرمایه ...

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس ، برخی از متقاضیان مجتمع مسکونی کوثر که سازنده آن شرکت سرمایه گذاری مسکن(وابسته به بانک مسکن) است در تماس با خبرگزاری فارس اعلام کردند که این واحدهای مسکونی 14 سال است که احداث شده اما هنوز پایان کار آن اخذ نشده تا بتوانیم برای صدور سند آن اقدام کنیم. این متقاضیان اعلام کردند که روز گذشته برای تجمع و اعلام اعتراضشان به شرکت سرمایه گذاری مسکن رفتند، چرا که 14 سال این 198 واحد مسکونی پایان کار ندارد در نتیجه صدور سند نیز برای آنها امکان پذیر نیست. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)