پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۳:۴۳Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۹:۰۴

برجلو راه آهنی شد/خوش وبش انصاری فرد با کاظمی

به گزارش خبرگزاری فارس ، کاظم برجلو بازیکن سابق سایپا که یکی دو فصل در تیم های لیگ یکی بازی کرد برای فصل جدید با راه آهن به توافق رسید. این بازیکن امروز بعد از صحبت های نهایی با فرهاد کاظمی در باشگاه راه آهن حاضر شد و قرارداد یک ساله ای با این تیم امضا کرد. برجلو تا آخر امشب در هیات فوتبال تهران حاضر می شود و این قرارداد را ثبت می کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)