چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۷:۲۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
پیک نکا ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۱:۵۵

بی اعتنایی وزیر ارتباطات به تماس استاندار کرمان

به گزارش پیک نکا ،در ادامه جلسه روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی شهباز حسن پور بیگلری در اخطار قانون اساسی اظهار داشت: از دیشب تا الان 20 بار زلزله استان کرمان را لرزانده است؛ یک میلیون نفر از مردم کرمان از دیشب در خیابان ها در دمای زیر صفر هستند. وی با انتقاد از عملکرد دولت در عدم پیگیری وضعیت مردم کرمان گفت: هیچ یک از وزرا به منطقه سفر نکرده اند، دیروز به مدت یک ساعت همه ارتباطات منطقه قطع بود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط