سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۷:۱۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۱۳:۲۶

روزی نیم ساعت در مصرف برق صرفه جویی شود

ایرج شمس در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هر ساله نیمه اول مردادماه به علت اوج گرما و روشن کردن کولر به مدت طولانی با پیک مصرف برق مواجهیم که از مردم می خواهیم از روشن کردن یکسره وسایل سرمایشی به هنگام ظهر خودداری و حداقل به اندازه نیم ساعت در زمان های مختلف برق را خاموش نگه دارند. وی بیان داشت: مصرف برق در ماه مبارک رمضان بین 10 تا 15 درصد در اصفهان کاهش یافت که این کاهش به دلیل صرفه جویی مردم در این بازه زمانی بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط