سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۰:۲۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایستنا ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۷:۴۷

رگولاتوری رتبه اول معماری سازمانی را کسب کرد

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در اولین همایش ملی "پیشرفت های معماری سازمانی" در بخش جایزه ملی معماری سازمانی، رتبه اول را کسب کرد. معاون توسعه مدیریت و امور منابع این سازمان با اشاره به خبر فوق گفت: در این همایش که با مشارکت سازمان فناوری اطلاعات ایران و سازمان اداری و استخدامی کشور در دانشگاه شهیدبهشتی برگزار شد رگولاتوری در بین دستگاههایی که معماری سازمانی را پیاده سازی کرده بودند رتبه اول را به دست آورد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط