دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۱:۳۲Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
دولت بهار ۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۲۱:۵۳

آوارگان سوری به منازل شان برگشتند

باشگاه خبرنگاران نوشت: اهالی الحسکه پس از طرد عناصر گروه تکفیری صهیونیستی داعش، به منازلشان باز می گردند . در پی موفقیت ارتش سوریه و طرد عناصر داعش از محله های الحسکه که به آنجا نفوذ کرده بودند، شهروندان این شهر در شمال شرق سوریه در حال بازگشت به منازل خود هستند . یکی از اهالی گفت: احساس ما قابل بیان نیست. ما پس از سی روز ویرانی و جنگ به منزل خودمان باز میگردیم. خدا سوریه را حفظ کند . یکی دیگر از اهالی گفت: ما بر این سگ ها پیروز شدیم و اکنون باز می گردیم . ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)