پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۰:۴۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
حامیان ولایت ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۳:۵۴

زلبزله در تیم پرسپولیس : مهاجم پرسپولیس اموال تیم را مصادره کرد / تهدید ...

فرهاد شیبانی نماینده تام الاختیار مجتبی زارع بازیکن سابق پرسپولیس مطالب عجیبی را مطرح کرده. به گفته او زارع از دوره مدیریت عباس انصاری فرد حدود 220 میلیون تومان از پرسپولیس طلب داشته. در دوره مدیریت رویانیان و سال 91 سعید شیرینی می گوید 120 میلیون می دهیم تا رضایت بدهید که زارع می پذیرد اما خبری نمی شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط