پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۱:۵۲Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
تدبیر ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۱۳:۱۲

شکایت عوامل رستاخیز از وزارت ارشاد به دستگاه قضایی

احمدرضا درویش کارگردان رستاخیز در آخرین تلاش برای اکران مجدد فیلمش دعوا را به قضاوت مراجع قضایی کشانده است و نسبت به برخورد سازمان سینمایی با رستاخیز به دیوان عدالت اداری شکایت کرده است. رستاخیز فیلمی به کارگردانی احمدرضا درویش است که می خواست وارد صحرای کربلا شود تا وقایع عاشورا را تصویر کند و برای اولین بار چهره بازیگران نقش حضرت ابوالفضل العباس(ع) و تعداد دیگری از اهل بیت امام حسین(ع) را نمایش دهد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)