چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۳:۳۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
دولت بهار ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۱۷:۵۷

زمین لرزه سیرچ چهار مصدوم برجای گذاشت

محسن صالحی در گفتگو با مهر اظهارداشت: زمین لرزه امروز در منطقه سیرچ به دلیل عمق کم کانون زمین لرزه در مناطق اطراف به خوبی احساس و منجر به تکان شدید در شهر کرمان شد. وی افزود: در دقایق ابتدایی بلافاصله گروههای امدادی به منطقه اعزام شد و خوشبختانه هیچ گونه تلفات انسانی از زمین لرزه گزارش نشد. مدیرکل ستاد بحران استان کرمان ادامه داد: این زمین لرزه چهار مصدوم برجای گذاشت که همه این افراد به صورت سرپایی مداوا شدند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)