چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۳:۰۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
باشگاه پرسپولیس ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۲۲:۳۵

بادامکی: چون پرسپولیسی ام بعد از گل خوشحالی نکردم

مقاله ها پرسپولیس نیوز: هافبک تیم فوتبال پدیده گفت: 6 سال در پرسپولیس بازی کردم و چون خودم را یک پرسپولیسی می دانم، بعد از زدن گل خوشحالی نکردم. حسین بادامکی پس از تساوی دو بر دو پرسپولیس مقابل پدیده در مورد اینکه پس از زدن گل، شادی نکرد، اظهار داشت: 6 سال در پرسپولیس بازی کردم و خاطرات خوب و بد زیادی دارم. خودم را پرسپولیسی می دانم اما امروز برای پدیده بازی می کردم و باید با تمام وجود تلاش می کردم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط