سایر منابع:
سایر خبرها
جنیفر ساکی:در مورد سفر نخست وزیر اسرائیل به آمریکا پاسخی ندارم
به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران ؛ به نقل از وزارت خارجه آمریکا ؛ جنیفر ساکی امروز در کنفرانس خبری خود در مورد سفر نخست وزیر اسرائیل به آمریکا گفت طی هفته های گذشته به این سوال بارها پاسخ داده است و امروزپاسخی به این سوال نمی دهد. او در مورد تنش ایجاد شده در پی سخنان رن درمر ، سفیر اسرانیل در آمریکا نیز گفت قصد نداریم به این سخنان واکنش نشان دهیم. انتهای پیام/
سردار در آستانه جدایی از روبین کازان
خودش تصمیم بگیرد. پدر آزمون در همین رابطه گفت: تصمیم بر این است که برای پیشرفت فوتبال سردار او 6 ماهی در تیم دیگری زیر نظر یک مربی بزرگ روس کار کند. شنبه 11 بهمن ماه تکلیف این انتقال مشخص می شود و تا آن زمان من دوست ندارم در مورد تیم آینده او و یا نام مربی روس صحبتی کنم.
تخفیف در قرارداد را تازه می شنوم/ منچستریونایتد قهرمان آسیا می شود!
ترجیح می دهم در این مورد صحبت نکنم. وی در پاسخ به این سئوال که آیا به مرخصی خواهد رفت یا نه تصریح کرد: با توجه به خستگی شکی وجود ندارد که حتما به یک مرخصی نیاز دارم به مرخصی خواهم رفت. کی روش در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران که آیا قصد تخفیف دادن به فدراسیون فوتبال ایران دارد یا خیر خاطرنشان کرد: نمی دانم این صحبت را چه کسی انجام داده و منشأ آن چیست؟ من از این موضوع خبر ندارم
بیل: از حضور در مادرید لذت می برم
طرفداران نیز محبوب باشم. از حضور در مادرید لذت می برم؛ مدت زیادی ازقراردادم باقی مانده و فعلا قصد ترک باشگاه را ندارم. ستاره ولزی مادریدی ها در مورد محرومیت رونالدو نیز گفت: کریس بازیکن بزرگی است و من به سبک بازی او احترام می گذارم. اینگونه محرومیت ها ممکن است برای هر بازیکن بزرگی بوجود آید. غیبت او مطمئنا برای تیم مشکل ساز خواهد بود سعی می کنم با گلزنی در مسابقات پیش رو کاری کنم جای خالی او حس نشود. او در پایان راجع به مارتین اودگارد ستاره جوان تازه وارد نیز گفت: من هنوزبازی او را ندیده ام؛ اما در خبر ها راجع به او زیاد خوانده ام ولی مطمئنم بازیکن بزرگی خواهد شد. ...
جن ساکی:اوباما هر لایحه ی مخرب مذاکرات با تهران را وتو می کند
.' ساکی گفت: تصویب این لایحه در کمیته بانکداری سنا، اگر به قانون تبدیل شود، زیان بخش خواهد بود و در این مقطع گمان نمی رود این اقدام هیچ گونه تاثیری بر رژیم تحریم ها یا مذاکرات داشته باشد. در ادامه ی این نشست خبری، یکی از خبرنگاران نظر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا را در خصوص تنش میان حزب الله و اسراییل و همچنین سخنان نتانیاهو درباره ایران را جویا شد. ساکی گفت: من هیچ گونه تاییدی بر اظهارات نخست وزیر اسرائیل ندارم و قصد ندارم درباره آن گمانه زنی کنم. خاورم**9041**1917
حاج رضایی: نمی توانم برنامه دیشب نود را با سال 2007 مقایسه کنم/ در فضای ملتهب فعلی نظری درباره تیم ملی ...
در خصوص اینکه کی روش قصد دارد به توافقی با کفاشیان برای قطع همکاری اش با ایران برسد، خاطرنشان کرد: مساله تیم ملی از نظر من یک حرمتی دارد و به همین دلیل من سعی کردم بعد از جام ملتهای آسیا به دلیل ملتهب بودن فضا اظهارنظری در این باره نداشته باشم. به نظرم فضا برای اظهارنظر امثال من جالب نیست و به همین دلیل من نظراتم درباره تیم ملی طی مقاله ای می نویسم و تقدیم رسانه می کنم. حاج رضایی در پایان گفت: گاهی اوقات است که باید از فضای ملتهب فاصله گرفت و من ترجیح می دهم در فضایی آرام نظراتم را اعلام کنم. ...
مجیدی: به خاطر پرسپولیس توقع از من بالاست
بین وظیفه من سنگین تر است چون از پرسپولیس پیشنهاد داشتم توقعات از من بالاست و می خواهم به نحو احسنت کارم را انجام دهم. مجیدی در پایان در مورد عملکرد مدافعین تیم ملی در جام ملت ها افزود: به نظر من دفاع تیم ملی خوب کار کرد به خصوص پور علی گنجی که اولین تورنمت اصلی اش بود کی روش کار خوبی کرد که به جوان ها میدان داد حالا من کاری با رفتن یا ماندنش ندارم چون در حدی نیستم که در این باره نظر دهم در کل دفاع تیم ملی راضی کننده بود . اشتباه داوری نگذاشت بچه ها به فینال صعود کنند دقیقا مثل داوران لیگ ما که زیاد اشتباه می کنند داور بازی با عراق هم همین کار را کرد. ...
کمالوند: نگران نیستم چون در لیگ برتر می مانیم
: گل اول ما هیچ ایرادی نداشت و کادر فنی تیم سایپا بعد از این گل روی تیم داوری فشار آورده و روی سوت داور تاثیر گذاشتند، اما قصد آوردن بهانه نداشته و مسئولیت شکست را می پذیرم. سرمربی سابق تیم تراکتورسازی تبریز گفت: با وجود این شکست نگرانی بابت سقوط تیم گسترش فولاد ندارم، زیرا ما برای ماندن 16 امتیاز احتیاج داریم و قادر هستیم حتی بیشتر از این رقم امتیاز بگیریم و باید عنوان کنم من به هیچ عنوان
چه کسی از هلمکه تست پزشگی گرفت؟
دیگر بازیکنان 4 هفته فرصت خواهد داشت که با این تفاسیر استقلالی ها تصمیم گرفتند با این بازیکن فسخ کنند. پزشک تیم استقلال درباره اینکه آیا مصدومیت هلمکه قدیمی بوده و در بازی تدارکاتی شدت گرفته یا خیر نیز گفت: من اطلاعی از این قضیه ندارم و بعد از حضورش در ایران برای عقد قرارداد با استقلال معاینه اش نکردم و کمیته پزشکی فدراسیون باید در این باره نظر بدهد. گفته می شود توفیقی در آن
دغاغله: بازی سختی با ذوب آهن داریم
به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، مهدی دغاغله درباره شرایط پرسپولیس پیش از شروع لیگ برتر گفت: خوشبختانه شرایط تیم شرایط خوبی است و همه بازیکنان هر چه در توان دارند را در تمرینات می گذارند تا پرسپولیس در نیم فصل دوم شرایط خوبی داشته باشد و قصد داریم که دست پر از اصفهان به تهران برگردیم. وی ادامه داد: از روز اولی که لیگ تعطیل شد و ما تمرینات مان را آغاز کردیم برنامه های خاصی در این
بالوتلی یا باید متحول شود یا در لیورپول بمیرد
قراردادی 4 ساله با لیورپول داری و من قصد ندارم تو را به باشگاهی دیگر منتقل کنم. یا متحول شده و با قیمت 60 تا 70 میلیون یورو به تیم دیگری می روی یا اینکه مجبوری در لیورپول بمیری. این اولین بار بود که من به این تندی با او صحبت می کردم؛ با این حال او آرام بود و می بینم که نسبت به دوران حضورش در میلان، تفاوت کرده است.من هم بخاطر ماریو ناراحتم. او تا به حال دورانی به این بدی نداشته و در لیورپول نیز هنوز جا نیفتاده است.مصدومیت چند هفته ای نیز روی او تاثیر منفی گذاشته است."
خرید و فروش مسکن مهر ابلاغ رسمی شده است/ از مخالفت بانک مرکزی بی اطلاعم
وزارت راه و شهرسازی در این خصوص اظهار نظر کند و من قصد ندارم در این باره اظهار نظر کنم. ولی پور با تاکید بر اینکه اظهار نظر در این باره در حوزه اختیارات من نیست، گفت: بنابراین باید دید نظر وزارت راه و شهرسازی در خصوص توقف یا مخالفت بانک مرکزی با خرید و فروش مسکن مهر چیست، در روش ها و دستورالعملی که از سوی وزارت راه و شهرسازی برای خرید و فروش مسکن مهر به ما ابلاغ شده به طور مشخص به تمام
قائمی: فعالیت در شبکه های اجتماعی وقت می خواهد که من ندارم!
فرهاد قائمی دریافت کننده قدرتی تیم والیبال پیکان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: چون وقت کافی ندارم زیاد اهل فعالیت در شبکه های اجتماعی نیستم، ولی هستند برخی بازیکنانی که از این طریق با دیگر بازیکنان و دوستان خود در داخل و خارج از کشور در ارتباط هستند. وی تصریح کرد: در خصوص گذاشتن عکس در این شبکه ها هر فردی دیدگاه و نظر خود را دارد، من فرصت انجام چنین کارهایی را ندارم. انتهای پیام/
پاسخ کی روش به سوال خبرنگاران: اطلاع ندارم
به گزارش ایرنا، کارلوس کی روش امروز (چهارشنبه) در محل فدراسیون فوتبال حضور یافته و با علی کفاشیان نشستی برگزار کرد. وی پس از نشست اظهار داشت: جلسه خوبی داشتیم و در خصوص شرایط آینده تیم ملی ایران صحبت کردیم. وی درمورد انتشاراخباری مبنی برتخفیف 30درصدی وی درمبلغ قراردادش به فدراسیون فوتبال ایران برای ادامه همکاری گفت: در صحبت های مسوولان فدراسیون در این مورد اطلاعی ندارم. کی روش
کی روش: علاقه ای ندارم به شایعات پاسخ بدهم
درباره اینکه جلسه چگونه بود، گفت: جلسه خوبی بود و در مورد وضعیت حال و آینده صحبت و بررسی کردیم. سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا در مورد مسائل مالی هم صحبت شد؟،گفت: اصلاً علاقه ای ندارم که در مورد شایعات حرف بزنم، خدمتتان عرض کردم فقط راجع به مسائل حال و آینده تیم ملی بحث و بررسی کردیم. کی روش در مورد اینکه قرار است به مرخصی برود یا نه، گفت: در این لحظه شکی ندارم که همه
وزیر سابق ارشاد:هیچ همکاری با سایت احمدی نژاد ندارم
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم، همکاری اش با سایت شخصی احمدی نژاد را تکذیب کرد و گفت: هیچگونه همکاری با سایت احمدی نژاد ندارم. سیدمحمد حسینی در گفتگو با مهر، ضمن تکذیب حضورش در شورای سیاستگذاری، برنامه ریزی و نظارت بر سایت شخصی احمدی نژاد، گفت: چنین موضوع صحت ندارد و من در این شورا حضور ندارم. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم، در پاسخ به این سوال که نام شما در شورای 45
کروش: خبری از تخفیف به فدراسیون ندارم
درصدی به فدراسیون افزود:درباره این شایعات اطلاعی ندارم من با فدراسیون قرار داد دارم و از تخفیف خبری ندارم و علاقه ای هم ندارم در این باره صحبت کنم. همچنین کروش درباره بندی از قراردادش مبنی بر اینکه اگر جز سه تیم برتر جام نشود قراردادش فسخ می شود گفت: ما فقط درباره مسائل تیم صحبت کردیم و نظری دراین باره ندارم. سرمربی تیم ملی فردا به مرخصی می رود و گفت: الان همه به استراحت نیاز داریم.
کی روش: تخفیف برای چی؟
و درباره وضعیت حال و آینده تیم ملی صحبت و آن را مورد بررسی قرار دادیم. سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا درباره مسائل مالی صحبتی مطرح شد یا خیر، عنوان کرد: اصلا علاقه ای ندارم در مورد شایعات صحبت کنم. همانطور که گفتم جلسه امروز در مورد حال و آینده بود. کی روش در مورد اینکه چه زمانی به مرخصی می رود گفت: شک نداریم که همه ما نیاز به استراحت داریم. وی در خصوص
کاسترو: به امریکایی ها اعتماد ندارم
فیدل کاسترو در نامه ای اعلام کرد: من نه به امریکایی ها اعتماد دارم و نه با آنها صحبت کرده ام. به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، تلویزیون دولتی کوبا نامه ای را به نقل از فیدل کاسترو، رهبر سابق 88 ساله این کشور منتشر کرد. در این نامه که یک هفته پس از مذاکرات تاریخی کوبا و امریکا برای عادی سازی روابط نوشته شده، آمده است: من به امریکایی ها اعتماد ندارم و با آنها نیز گفت وگو نکردم با
رخشانی مهر: واترپلو به رشته ای منزوی و در سایه تبدیل شده/خانواده شنا همچنان پراکنده اند
علاقه ای برای همکاری با فدراسیون ندارم، گفت: قصد ندارم برنامه ای برای هدایت تیم واترپلوی نوجوانان ارائه کنم و ترجیح می دهم با فضایی که بر این رشته حاکم است با مدیریت فعلی فدراسیون همکاری نداشته باشم. مربی اسبق تیم ملی واترپلوی بزرگسالان در ارزیابی خود از وضعیت واترپلوی کشور گفت: آنچه مشخص است واترپلو وضعیت مطلوبی ندارد. لیگ برتر واترپلو با حضور تنها 5 تیم برگزار می شود و این تنها رویدادی
درباره درگیری لفظی با مرزبان صحبتی ندارم
فوتبال این حوادث رخ می دهد و علاقه ای ندارم در مورد این موضوع صحبت کنم. وی درباره نیمکت نشینی کلانتری عنوان کرد: کلانتری مصدوم بوده و هنوز به شرایط ایده آل برای قرار گرفتن در ترکیب صبا نرسیده و به طور کلی در صبا به دنبال نام ها و میدان دادن به آن ها نیستیم بلکه هر کس زحمت بکشد و به تیم کمک کند در ترکیب تیم قرار می گیرد. سرمربی تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: تعدادی از بازیکنان ما نسبت به بقیه مسن تر هستند و با توجه به اینکه مسابقات فشرده ای در انتظار ماست باید به آن ها استراحت دهیم که انرژی خود را برای بازی های بعدی حفظ کنند. ...
دبیری: به رای کمیته انضباطی اعتراضی ندارم
به گزارش بولتن نیوز، افشین دبیری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد اعلام رای کمیته انضباطی تصریح کرد: با توجه به اینکه این تخلف یک بار دیگر نیز تکرار شده بود، می دانستم که رای سنگینی علیه من می دهند. وی ادامه داد: گرچه به خاطر بحث هایی که قبلا هم عنوان کرده ام، برایم جای تاسف دارد اما هیچ اعتراضی نسبت به رای صادره ندارم. مالک باشگاه دبیری که بعد از دیدار تیمش
یک دیدار با اکبر گلپایگانی/ در هشتاد و دو سالگی می خواهم بخوانم: دروغ نگو آینه که من هنوز جوونم/ واسه ...
در منزلم ضبط کردم. او اظهار کرد: امروز، خواننده های جوان پیشرفت تکنیکی خوبی دارند، ولی حس لازم در کارهای موسیقی کمتر دیده می شود. امیدوارم جوانان روزی به این مرحله هم برسند. گلپا ادامه داد: من یکی از چهار خواننده ی گل های جاویدان بودم. به مال دنیا هم نیازی ندارم و حقوق و مزایای مربوط به هنرمندان پیشکسوت را نیز بخشیده ام. قصد دارم، منزل مسکونی خود را وقف هنرستان موسیقی کنم تا
درخشان: مشکلی با گل محمدی ندارم
گل محمدی روبه رو شوید و به همین دلیل در ابتدای مسابقه ترجیح دادید او را نبینید گفت: اصلا اینگونه نیست و من مشکلی با گل محمدی ندارم و در ابتدای مسابقه اصلا نبودم. دیدار دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود ذوب آهن به پایان رسید. کد/2020
دنبال کسر امتیاز از پرسپولیس نیستم ولی چاره ای ندارم
را انجام دهم. من دنبال کسر امتیاز از پرسپولیس نیستم و دوست هم ندارم آنها به مشکل بربخورند بلکه دنبال حق خود هستم و کاری جز این نمی توانستم انجام دهم. * چقدر از این تیم ها طلب داری؟ - این موضوع مهم نیست این مسئله را من و باشگاه پرسپولیس می دانم و مهم این است که آنها پول من را بدهند. * جام ملت های آسیا را دنبال می کنی؟ - بله. * نظرت در مورد
متهم: خدا کند مادرزنم نفهمد آدم ربایی کرده ام
شروین چهل و دو ساله و یکی از اعضای باند که جزو قوی ترین مردان ایران است گفت وگویی را انجام دهیم که در زیر می خوانید. خودت را معرفی کن و بگو چقدر سواد داری؟ شروین، 42 سال دارم و 18سال است که ازدواج کرده ام. حاصل ازدواجم دختری هفده ساله است. نمایشگاه ماشین دارم و تا دیپلم درس خوانده ام. چرا مرتکب آدم ربایی شدی؟ من قصد آدم ربایی نداشتم و این اتهام را قبول
با توجه به بضاعت مان بازیکنان خوبی را جذب کردیم | کاری به کی روش یا مربی وطنی ندارم، همه باید به هم ...
... تارتار افزود: پدیده در نیم فصل نخست بازی های باکیفیتی را پشت سر گذاشت و نفرات خوبی را در نیم فصل جذب کرده و می دانیم که گرفتن 3 امتیاز از بازی فردا سخت است. وی گفت: از همه نظر اردوی خوبی داشتیم ولی زمانی که ما بودیم با تیم های لیگ یکی بازی کردیم و این، ضعف اردوی کیش بود اما در مجموع اردوی خوبی داشتیم. سرمربی تیم فوتبال صبای قم درباره انتقاد برخی مربیان لیگ برتری به کارلوس کی روش خاطرنشان کرد: به نظر من همه باید به هم احترام بگذارند و من کاری به کی روش یا مربی وطنی ندارم اما با تعامل می شود برای فوتبال کار کرد و با حرمت شکنی به جایی نمی رسیم. ...
فقط به خاطر تو نیمه دوم بهمن کلید می خورد/ به کلیشه علاقه ندارم
شود و یک داستان عاشقانه است که با فاکتورهای خاص خود روایت می شود و قرار نیست کاری کلیشه ای باشد چون به کلیشه علاقه ای ندارم. شیرمرز درباره زمان ساخت فقط به خاطر تو عنوان کرد: این فیلم قرار است نیمه دوم بهمن ماه کلید بخورد و قبل از عید هم تمام می شود یعنی حدود 40 تا 45 جلسه به طول می انجامد. تهیه کننده لعنتی خنده دار درباره فیلمنامه خود بیان کرد: لوکیشن فیلمنامه فقط به خاطر تو
فیدل کاسترو: به آمریکا اعتماد ندارم
یک هفته پس از نخستین دور گفت وگوهای نمایندگان ایالات متحده و کوبا، فیدل کاسترو گفت که به آمریکا اعتماد ندارد.
وکیل رحیمی: حرفی ندارم، فقط تلاش برای اعاده دادرسی
ویرایش چهارشنبه - 1393/11/08 - 11:33:43 ایسکانیوز: محمدرضا نادری وکیل مدافع محمدرضا رحیمی معاون اول دولت احمدی نژاد به خبرنگار قضایی ایسکانیوز گفت : درباره پرونده حرفی ندارم فقط برای اعاده دادرسی تلاش میکنیم. او درباره وضعیت پرونده گفت : این پرونده مسیر قانونی خود را طی میکند و ما تلاش میکنیم تا بتوانیم ادعاده دادرسی کنیم . نادری ادامه داد : ما به این