چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۱:۰۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
عیار آنلاین ۱۳۹۴/۰۵/۱۳ - ۱۵:۳۳

چرا همایش سرمایه گذاری در مناطق آزاد ایران در دبی برگزار شد؟

نکته ی سئوال برانگیز این همایش، برگزاری آن در دبی است در صورتی که در داخل ایران مناطق تجاری دیدنی زیادی وجود دارد که شرایط برگزاری چنین همایش هایی در آن ها فراهم است. به نظر می رسد در شرایط کنونی که بسیاری از شرکت های خارجی مترصد ورود به بازار ایران هستند نیازی به برگزاری چنین همایش هایی در خارج از کشور احساس نمی شود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)