پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۵:۵۴Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
598 ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۱:۴۲

نفس های آخر مرکز مبادلات ارزی به شمارش افتاد

این روزها مرکز مبادلات ارزی از رونق افتاده است و تعداد مراجعان روزانه این مرکز حتی به تعداد انگشتان دست هم نمی رسد و باجه های بانکی این مرکز خالی از مشتری شده است. این اتفاق در پی ابلاغ بخشنامه ارزی سال گذشته بانک مرکزی رخ داد و همین بخشنامه استارتی بود برای کلید جمع آوری اتاق ارزی ایران. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط