چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۹:۳۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
فرهیختگان ۱۳۹۴/۰۵/۱۵ - ۱۴:۲۵

چه بخوریم که بدخلق نباشیم

استرس: شکلات می تواند میزان هورمون های استرس زا را در بدن کاهش دهد. تنبلی: موادغذایی غنی از فولات مانند اسفناج مصرف کنید تا علاوه بر کسب انرژی لازم، میزان تمرکزتان افزایش یابد. بدخویی: به جای شیرینی، سیب با کره بادام زمینی بخورید تا میزان انرژی بدن تان برای مدت طولانی تری ثابت بماند. اضطراب: امگا3 در ماهی سالمون، در کاهش اضطراب مفید است. عصبانیت: اگر می خواهید هرچه زودتر عصبانیت تان فروکش کند، چای سبز مصرف کنید. علایم قبل از قاعدگی: ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)