پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۴:۰۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
فرارو ۱۳۹۴/۰۵/۱۵ - ۱۵:۵۵

اعتصاب لندن را فلج کرد

فرارو- اعتصاب کارکنان متروی لندن تردد شهری را با مشکلات زیادی روبرو کرده است. به گزارش بی بی سی، امروز پنجشنبه، 6 اوت (15 مرداد)، میلیون ها نفر از ساکنان لندن به دلیل اعتصاب یک روزه کارکنان متروی این شهر با مشکل رفت و آمد روبرو هستند. بسیاری از مردم از اتوبوس، تاکسی یا از خودروی شخصی استفاده کرده اند و عده ای نیز با پای پیاده به محل کار خود رفته اند. اعضای اتحادیه کارکنان متروی لندن و همچنین اعضای دو اتحادیه دیگر در اعتراض به شرایط کاری شیفت های شب دست به یک اعتصاب 24 ساعته زده اند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)