چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۳:۱۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۴/۰۵/۱۸ - ۱۶:۳۶

تعداد دانشجویان علوم پزشکی خراسان شمالی افزایش می یابد

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از افزایش تعداد دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی این استان خبر داد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خراسان شمالی، دکتر گنجی در جمع خبرنگاران گفت: سهمیه جذب تعداد دانشجویان پزشکی این دانشگاه 30نفر بوده که این تعداد به 51نفر افرایش یافته و تعداد دانشجویان پرستاری 30نفر بوده که این رقم به 40نفر افزایش یافته است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)