چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۸:۰۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۰۹:۱۱

ارکستری که از چین وارد شد

ارکستر فیلارمونیک چین دیروز به ایران آمد. نوازندگان ارکستر فیلارمونیک چین همراه رهبر این ارکستر - لانگ یو - روزهای 22 و 23 مردادماه دو اجرا در تالار وحدت خواهند داشت و 24 مردادماه ایران را ترک خواهند کرد. به گزارش جماران، این ارکستر، این روزها در حال اجرای تور موسیقایی خود با نامِ جاده ابریشم است که می توان آن را نخستین سفر آن به خاورمیانه دانست و این در حالی است که چند روز قبل در جریان یک سفر هنری به کشورهای آسیای میانه، برای نخستین بار در شهر دوشنبه نیز به اجرای برنامه پرداخت ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)