پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۱:۵۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۵/۲۲ - ۱۱:۲۴

رزمایش بزرگ دریایی تا پایان سال برگزار می شود

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس ، امیر حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه ششمین جشنواره حدیث ارتش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: که در سال جاری و سال آینده ناوهای موشک انداز جدیدی به این نیرو الحاق خواهد شد. وی همچنین با اشاره به ناوگروه سی و پنجم نداجا گفت: ناوهای الوند و بندرعباس که مأموریت خود را اول تیرماه آغاز کردند هم اکنون در خلیج عدن هستند و اخیراً سه روز در بندر سلاله پهلو گرفته بودند و در ادامه مأموریت خود تا دریای سرخ می روند و بر می گردند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)