سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۴:۰۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
عصر ایران ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۵:۴۱

حضور منطقه آزاد کیش در نمایشگاه گردشگری اسپانیا

سازمان منطقه آزاد کیش درسی و پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری FITUR 2015 اسپانیا، ظرفیت های کیش را معرفی می کند. به گزارش پول نیوز، درسی و پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری FITUR 2015 اسپانیا که به مدت 5 روز از 28 ژانویه مصادف با 8 بهمن آغاز شده با هدف معرفی ظرفیت های جزیره کیش درفضایی به وسعت 35 متر غرفه سازمان منطقه آزاد کیش برپا شده است . ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)