پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۳:۳۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۱۵:۳۱

یک آخوند، شاهد توهین داور به قمی ها

سرپرست صبا درباره دلیل شکایت این باشگاه از داور بازی مقابل گسترش گفت : پس از پایان بازی برخی تماشاگران نسبت به قضاوت داور معترض بودند و توهین هایی را انجام دادند و البته صد در صد نادرست بوده و آن را تقبیح می کنیم اما داور باید صبورتر باشد نه اینکه بخواهد عکس العملی از خود نشان بدهد در برخی از بازی ها دیده ایم که حتی داور را کتک می زنند؛ اما داور واکنشی از خود نشان نمی دهد. او نباید توهینی بکند. یکی از روحانیون هم این واکنش داور را دیده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط