سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۷:۳۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۳:۲۳

کمبود 200 لیتر آب شرب در ثانیه، گنبدی ها صرفه جویی کنند

گنبدکاووس - ایرنا - مدیر امور آب و فاضلاب شهری گنبدکاووس می گوید که هم اکنون این شرکت درتامین آب شرب شهروندان این شهر باکمبود 200 لیتر در ثانیه مواجه است که راهکار جبران این کمبود، صرفه جویی مشترکان است. ... ادامه خبر

برچسب‌ها

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)