پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۳:۳۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۸:۱۳

حسن زاده: تیم های بدهکار حق شرکت در لیگ دسته اول را ندارند/ بدهی میلیاردی ...

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن زاده درباره نشست خود با رئیس فدراسیون و مسئولین سازمان لیگ برتر اظهار داشت: با علی کفاشیان، مهدی تاج، غلامرضا بهروان، حیدر بهاروند و فریبرز محمود زاده بعدازظهر امروز جلسه ای را تشکیل داده ایم و در آستانه دو روز مانده به برگزاری رقابتهای لیگ یک، راجع به نحوه اجرای آرای کمیته انضباطی درباره باشگاههای بدهکار به بحث و تبادل نظر پرداختیم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)