پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۹:۵۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۳/۱۱/۱۲ - ۱۰:۳۳

دوومیدانی کاران چگونه سهمیه المپیک می گیرند؟

دوومیدانی کاران ایران از سال آینده برای کسب سهمیه المپیک رقابت می کنند. به گزارش ایسنا، از ابتدای سال 94 تمام ورزشکاران ایران برای کسب سهمیه المپیک با حریفان خود رقابت می کنند. دوومیدانی که در المپیک لندن توانست برای اولین بار مدال نقره را کسب کند یکی از رشته های پرامید برای کسب سهمیه المپیک است. مسابقه های کسب سهمیه المپیک دوومیدانی از ابتدای اردیبهشت ماه سال 94 شروع می شود و نمایندگان ایران برای گرفتن سهمیه المپیک ریو تلاش خود را آغاز می کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)